Vull anar a...

diumenge, 11 de febrer del 2018

La Marina ens explica la història de la Batchata


La Batchata, una euga de salt de 7 anys, comprada amb 4.
Quan va arribar a casa, caminava sempre de puntetes, tenia un galop curt i se’n anava molt amunt. De tant en tant canviava de peu, però com ja va venir així no se li va donar importància. A més era jove i sempre s’han d’educar una mica.
És una euga que sempre ha fet la seva feina molt ben feta. No m’ha donat cap problema, ja que no s’ha mirat les pantalles dels obstacles, li ha sigut igual 10cm amunt i 10cm avall... fins que un dia, desprès d’haver fet un recorregut a 1’30cm sense cap tipus de problema, més aviat un dels millors recorreguts, es va començar a parar.
Vam fer varis concursos dolents, molt dolents, on ella saltava genial a la pista de concurs però no volia saber res quan entrava a la pista de concurs i a casa no anava especialment bé, sempre hi havia alguna coseta que li molestava.
Vam començar a donar-li voltes al cap, ja que no quadrava que una euga que sempre havia anat genial tant a casa com de concurs, es comences a parar d’aquesta manera. Estava com "ressabiada" d’alguna cosa, però no sabíem del què, ja que mai va donar un salt com per poder agafar por o fer-se mal.
Finalment, vam decidir trucar a la Clara, que sempre m’ha sabut solucionar els problemes.
Quan la va visitar el primer dia, em va dir que tenia una contractura molt gran la zona lumbar i certs punts de dolor, tant en el dors com en el coll. Em va recomanar uns exercicis per fer-li cada dia, i així ho vaig fer.
En una sola sessió, ja va millorar moltíssim. Ja no anava tant de puntes, estava com més flexible i més còmoda. De caràcter estava més carinyosa dintre de lo que ella és i se la veia més contenta.
Als 15 dies, va tornar a venir i em va dir que ja no tenia certs punts de dolor. La va veure molt millor i la veritat és que ho estava, ja que a la setmana la vaig tornar a saltar i era l’euga aplicada que vaig comprar però amb més potència i més alegria. Estava contenta de fer la seva feina i la notava molt més còmoda.  Me la va deixar apunt i a mi em va donar una alegria.
En 1 setmaneta torna per fer-li un repàs i a veure com ha evolucionat en aquest mes i mig.
Gràcies Clara.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada