Vull anar a...

dilluns, 21 de març del 2016

VIII Taula Rodona AVEEC amb Patrick T.Colahan

Quan estava estudiant Veterinària i em vaig començar a interessar per la Clínica Equina, el primer llibre que vaig demanar uns Reis Mags, va ser el "Colahan", tal i com el coneixíem! 14 anys més tard, he tingut la sort de conèixer al Patrick T-. Colahan, tot un referent per mi durant el meu aprenantatge!

Cuando estudiaba Veterinaria y me empecé a interesar por la Clínica Equina, el primer libro que pedí a unos Reyes Magos, fue el "Colahan", tal y como lo conocíamos! 14 años más tarde, he tenido la suerte de conocer Patrick T Colahan, todo un referente para mi durante mi aprendizaje!

While I was studying vet science and I started to get interested on Equine Medicine, the first book I asked to the Three Kings, was "the Colahan", as we knew it! 14 years later I've been lucky to meet Patrick T Colahan, my reference while I was learning!

El meu primer llibre de Medicina Equina...per mi, tot un referent!
14 anys més tard, ja tinc el llibre dedicat per un dels seus autors!

La Facultat col·labora amb l'organització de la VIII Taula Rodona de l'AVEEC

El President de l'AVEEC presentant a Patrick T. Colahan

Patrick T Colahan explicant com pot ser els tractaments del futur...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada